AMB
DIFICULTAT (AD)
|
AMB
AJUDA (AJ)
|
BÉ
(B)
|
MOLT
BÉ (MB)
|
|
Té
interès i curiositat pel que l'envolta.
|
No demostra interès en allò que l'envolta. | - | Demostra curiositat per les coses que li interessen més. | Es mostra interessat per entendre allò que l'envolta. |
Sovint
participa, elabora hipòtesis i fa preguntes.
|
No participa, li costa escoltar. | - | Es mostra atent. Fa algunes intervencions puntuals. | Participa activament, fa reflexions i aporta opinions en gran grup. |
S'expressa de forma coherent (el seu discurs s'ajusta al context de la conversa o pregunta). | El seu discurs no s'ajusta a la conversa. | - | Normalment, el seu discurs té a veure amb el tema tractat. | El seu discurs sempre s'ajusta a la conversa. |
Entén
i realitza les activitats segons les instruccions donades en gran
grup.
|
Li costa entendre què ha de fer. No realitza la tasca segons les instruccions donades. | - | Entén i realitza les activitats segons les instruccions donades si se li repeteix el missatge i/o se li pauten les accions. | Entén, i realitza de forma autònoma, les activitats segons les instruccions donades. |
Escolta atentament i respecta les intervencions dels altres. | No escolta els demés. | - | Es mostra atent, però li costa acceptar les opinions dels demés. | Atén i respecta les intervencions dels altres. |
Es dirigeix als altres de forma correcta i respectuosa. | Es mostra poc respectuós amb els demés. | - | Comença a rallar correctament als companys. | Es mostra respectuós i es dirigeix correctament als demés. |
Mostra interès pel llenguatge escrit. | No demostra interès pel llenguatge escrit. | - | Comença a tenir ganes d'escriure i saber què posen els textos treballats. | Es mostra interessat per escriure o llegir els textos treballats. |
A l'hora d'escriure espontàniament, relaciona les grafies de la llengua amb el seu so. | No relaciona les grafies amb el seu so. | Amb el suport de la mestra, comença a relacionar algunes grafies amb el seu so. | De manera autònoma, comença relacionar les grafies amb el seu so. | Escriu paraules senzilles. |
Les activitats proposades com a feines individuals també ens seran d'ajuda per avaluar allò que han interioritzat els alumnes.
Així mateix, anirem adaptant l'organització de la informació i les activitats als interessos i necessitats dels alumnes.
Així mateix, anirem adaptant l'organització de la informació i les activitats als interessos i necessitats dels alumnes.