AVALUACIÓ

L'avaluació es realitzarà, principalment, mitjançant l'observació directa. Ens ajudarem de la següent rúbrica.



AMB DIFICULTAT (AD)
AMB AJUDA (AJ)
BÉ (B)
MOLT BÉ (MB)
Té interès i curiositat pel que l'envolta.
No demostra interès en allò que l'envolta. - Demostra curiositat per les coses que li interessen més. Es mostra interessat per entendre allò que l'envolta.
Sovint participa, elabora hipòtesis i fa preguntes.
No participa, li costa escoltar. - Es mostra atent. Fa algunes intervencions puntuals. Participa activament, fa reflexions i aporta opinions en gran grup.
S'expressa de forma coherent (el seu discurs s'ajusta al context de la conversa o pregunta). El seu discurs no s'ajusta a la conversa. - Normalment, el seu discurs té a veure amb el tema tractat. El seu discurs sempre s'ajusta a la conversa.
Entén i realitza les activitats segons les instruccions donades en gran grup.
Li costa entendre què ha de fer. No realitza la tasca segons les instruccions donades. - Entén i realitza les activitats segons les instruccions donades si se li repeteix el missatge i/o se li pauten les accions. Entén, i realitza de forma autònoma, les activitats segons les instruccions donades.
Escolta atentament i respecta les intervencions dels altres. No escolta els demés. - Es mostra atent, però li costa acceptar les opinions dels demés. Atén i respecta les intervencions dels altres.
Es dirigeix als altres de forma correcta i respectuosa. Es mostra poc respectuós amb els demés. - Comença a rallar correctament als companys. Es mostra respectuós i es dirigeix correctament als demés.
Mostra interès pel llenguatge escrit. No demostra interès pel llenguatge escrit. - Comença a tenir ganes d'escriure i saber què posen els textos treballats. Es mostra interessat per escriure o llegir els textos treballats.
A l'hora d'escriure espontàniament, relaciona les grafies de la llengua amb el seu so. No relaciona les grafies amb el seu so. Amb el suport de la mestra, comença a relacionar algunes grafies amb el seu so. De manera autònoma, comença relacionar les grafies amb el seu so. Escriu paraules senzilles.

Les activitats proposades com a feines individuals també ens seran d'ajuda per avaluar allò que han interioritzat els alumnes.

Així mateix, anirem adaptant l'organització de la informació i les activitats als interessos i necessitats dels alumnes.